awesometown

Alla inlägg under augusti 2011

Av Cassie - 8 augusti 2011 18:14

Ledsen att jag inte bloggat förren nu...

Jag har bara inte orkat...


Jag har varit med mamma och Cornelia på Råå och köpt glass. Och jag har sett filmen I am number four, igen.

Sen har jag lekt med Cornelia med pet shop. Den var väldigt tråkigt...Hon leker ju inte alls så som jag gjorde när jag var liten/mindre. Eller så är det bara tråkigt!


Just nu sitter jag och tittar på tv, jag har typ haft tråkigt länge nu.

Jag kollar typ på Shake it up Chicago på Disney Channel..................


Bajbaj äppelpaj



Av Cassie - 7 augusti 2011 17:00


Hejj jag tänkte bara fira att jag kommit loss ur min sko (förra inlägget) med ett filmtips


Namn: I am number four

Betyg: 4½ (för att jag vill att den ska vara länge)


(Dålig bild jag vet) 


Seees!


Av Cassie - 7 augusti 2011 16:00

Nej jag skojar inte, jag sitter helt seriöst fast med foten i en sko!

Jag har typ fastnat i fodret inuti skon med hälen, för jag är så smart att jag inte har strumpor i stövlar.

Men som tur är så har jag kommit loss...


Såhär fick vi loss mig   

Jag började att dra i skon, men det hjälpte inte, sen kom mamma in och försökte men det funkade såklart inte heller...Så jag fick sätta mig på skrivbordsstolen med skon i mammas knä och den andra mot sängkanten och så satte mamma sin fot mot stolen och drog i skon. Det hjälpte inte häller...

Tillslut så tog jag en sked och började liksom trycka bort fodret från hälen, jag kom typ halvvägs sen fastnade jag...Tillslut så tog mamma skeden och typ bände loss min häl, hehe.

Skills jag har...


Tips: Glöm ALDRIG strumpor när du bär stövlar, ALDRIG!

Av Cassie - 7 augusti 2011 15:39

Ledsen att jag inte har bloggat på länge, eller kanske inte sååå superlänge bara någon dag kankse...

Iaf förlåt   


Jag tror att jag har fått någon slags hypnos för jag kan inte sluta lyssna på dessa låtarna...

Nummer 1

Nummer 2

Och nummer 3


E dom inte bra?


Kram Cassie




Av Cassie - 5 augusti 2011 11:29

Idag, klockan 15.00, ska jag vara hos Emelie för hon och Emma ska ha fest för att fira att de fyllt 14.  Grattis! 

Jag har köpt något till dom! Men ni får inte veta vad det e, muahahahaha!   

Iaf så måste jag nog äta frukost nu annars kommer jag dö av hunger! Okej lite väl dramatiskt där kanske, men jag är väldigt hungrig....


See ya soon....Hoppas jag   



Av Cassie - 4 augusti 2011 18:34

Tjenix


Jag tänkte berätta för er att vi fick vårt monopol spel idag, men det var fel sort 

Jag är så ledsen...NOT, men lite sur e jag väll.  Och eftersom någon vill att jag ska bli ännu surare så har jag mensvärk! GAAAAAAAAAAAAAAAHHH

Förresten så skulle vi köpa presenter till Cornelia idag för hon fyller år om typ 5 dagar. Så vi åkte ut till Toysrus och sen väla, och på väla tvingade mamma och pappa att bära påsarna, Buhu!


Kort sammanfattning: Fel monopol + mensvärk + påsbärande =  


Kram Cassie 

Av Cassie - 3 augusti 2011 22:47

Här får ni titta på en jätte fin bild på kylskåpet i stugan   


  


Haha jätte fin jag vet.

Det är möjligt att jag hade lite tråkigt...


Seeeeee yaaaa!!

Av Cassie - 3 augusti 2011 22:19

Tjenixen,


Som jag skrev innan idag så skulle vi ju åka upp och bada i stugan.

Och det gjorde vi   


Våra nästkusiner (tror jag dom e) var där så vi badade med dom, det va jätte kul.

Efter att vi badat i typ 2 timmar så gick vi hem och spelade monopol, äntligen!

Sen ville vi bada igen, hihi.

På tal om monopol så har det vi beställde från internet kommit med posten så vi ska hämta det imorgon   

FINALLY!


Kram Cassie

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards