awesometown

Alla inlägg under april 2011

Av Cassie - 26 april 2011 19:05

Halloj! :D


Jag sitter just nu och latar mig och lyssnar på toarulle fortfarande börjar bli lite seg den låten nu, men det äger fortfarande!

Iaf. Va med bästaste Anna, Lille och Malin idag. Fett kul vi hade ;) Malin och Lille målade mina tånaglar, det blev jätte bra haha!

Fick förresten ett nytt skal till min iPhone idag :)


Puss och kram, Cassie :D


Av Cassie - 23 april 2011 14:50

Hej hopp!


Jag är jätte trött idag . Det får jag väll leva med.

Har iaf precis ätit soppa och nu bloggar jag lite, sen ska jag väll kolla mer på tv.


Påskharen har varit här, haha jag vaknade och skulle sträcka på mig och slog handen i ett påskägg, godis e gott :)


Kram Cassie ! :D  


Av Cassie - 21 april 2011 21:36

Hejhej! :D


Nu är vi hemma från Gran canaria. Allt gick väl bra när vi skulle flyga hem förutom att det satt en flygrädd bakom mig och hon skakade min stol nästan hela tiden, haha! Men men, är iaf hemma nu och har haft det grymt bra på Gran canaria ;P


Skönt att få vara hemma, ska sova i MIN säng som inte är hård! TACK! ;D 

 

Kram Cassie!


Av Cassie - 13 april 2011 19:03

Hejhej!! :D


Här har ni mitt schema för resten av dagen ;P

-Packa

-Duscha

-Kolla på gLee

-Sova!

Inte mycket att göra ;P

Jag ska gå och lägga mig tidigt idag! Gissa varför! För att jag ska till Gran canaria!! :D Vi ska köra till flygplatsen klockan fyra! GÄSP kan jag säga redan nu!


Kram Cassie! <3

Av Cassie - 11 april 2011 21:34

Tjenix!

Mamma har precis provat att använda min iPhone, hon bloggade från den och det tog väl typ 10 minuter!! Seeeegt xD

Nu ville jag också prova blogga från telefonen, haha det går fortare än för mamma!


Kram Cassie ;)

Av Cassie - 11 april 2011 11:37

Fick en iPhone i lördags, jag blev skit glad!

Men nu fick jag reda på att jag hade vattkoppor inte jätte kul. Jag ska dessutom på semester till Gran canaria på torsdag och jag kommer inte på planet om jag har vattkoppor...   

Jag får väl gömma dom?


Kram Cassie!



Av Cassie - 8 april 2011 16:37

Hejhej ! :)


Idag i skolan på sista lektionen frågade Denis Lars(läraren) om Malin fick chans på han och Lars sa: Nej hon är nog för ung för mig. Sen typ en minut senare så sa Danni till Lars: vi säger inget till din fru om du e ihop med Malin. Och Lars bara: Okej.

Haha! Vi skrattade skit mycket! :DD


Nu sitter jag och käkar glassbåt! GOTT! 


Kram Cassie!  


Av Cassie - 7 april 2011 21:03

Tjabba! :)


Ny blogg nudå. Ska försöka skriva så ofta som möjligt ;)


Just nu sittar jag och pluggar till det seeega NO provet...Inte kul...

Jag tror att jag kan det mesta men tror att jag kommer faila ändå ;P


Kram Cassie :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards