awesometown

Alla inlägg under juli 2011

Av Cassie - 31 juli 2011 12:51

Halloj


Jag hann inte blogga igår för jag skulle ner på nickelodeon dagen i stan. Vi skule träffa svampbob, men det gjorde vi inte. Sen skulle vi hem till mormor och morfar och sova där för mamma och pappa skulle gå själva i stan på festivalen.


Idag vill jag bara ha en slappe dag, men pappa sa att  jag inte fick sitta vid datan eller titta på tv hela dagen för det är så fint väder   


Kram Cassie




Av Cassie - 29 juli 2011 17:48

Hej


Idag har jag varit trött, jätte trött...super trött!

Jag har inte orkat göra något alls idag, nja jo imorse så åkte jag och mamma till väla och stan för att handla ett monopol spel. Jag har tjatat om det sen vi kom hem från semestern   

Sen kom Axel hit ^

Och om jag hinner så ska jag till Sanna och se på hennes vovve   


Kram Cassie

Fan

Av Cassie - 28 juli 2011 16:48

Hejj


Det tog bajslång tid att lägga upp videoklippet på Ulrik att jag inte hann   

Så ni får inte se det......


Kram kram



Av Cassie - 28 juli 2011 15:11

Nejmen tjenare!


Idag är det festival i stan, nja inte bara idag det är faktiskt till den 31. Iaf så va jag, Emelie och Daniella där klockan 2 för vi skulle få autograf frånUlrik Munther och vet ni, han sjöng också   

Ska försöka lägga upp videon sen...


När han sjungt klart fick man gå upp på scenen och få autograf, jag tog en bild med han, titta ^^

  Så söt han är!!


Senare ikväll så är det Rix FM festival (19.00) och Ulrik ska sjunga då också så vi ska åka ner till stan igen för att se han   



Det va allt änsålänge, kram Cassie



Av Cassie - 27 juli 2011 19:25

Helluu!


Nu kommer bilderna


   Först poolen,,

   Najsigt vatten  

      Mums! Vit choklad soppa med bär

   Lavendelfält

   Kanalen in till "gran canyon"

   Finaste vattnet i världen eller vad?

   Och sist och troligen minst ^ En trädocka som vi köppte  



Ha det gott igelkott 

Av Cassie - 26 juli 2011 19:35

Heeeej!!


Nu är vi äntligen hemma ifrån Frankrike.

Jag vill dit igen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wäääää....

Jag har haft jätte kul + att de sista två dagarna där så spelade jag monopol men en kille som hette Oliver och en som hette William.


Jag hinner inte mer nu, men imorgon lovar jag att jag ska försöka lägga upp bilder från semestern   


Kram Cassie 

Av Cassie - 23 juli 2011 15:55

Hej ^ Här är svinvarmt och igår var vi vid ett ställe som hette Bandol, där solade och badade vi men det var kallt i vattnet! Idag var vi vid ett ställe som hette typ grancanyon och vattnet där var sååå fint! Det var jätte blått, nästan turkost och vi tvingade oss själva att bada där, jag är så sur för det går inte att skicka in bilder härifrån telefonen! Sen på måndag åker vi hem igen.

Av Cassie - 20 juli 2011 11:07

Bonjour ^^ Just nu sitter jag och mamma på ett café där dom har gratis wifi, vi sitter båda som beroende av telefonerna och vill inte gå härifrån förrän vi gjort allt på telefonerna. Vi har det jätte bra här i Provence och hotellet eller pensionatet ägs av en familj från Göteborg så alla gäster snackar också svenska, och jag bara yes, jag förstår vad dom säger och slipper prata engelska :D. Igår va vi och körde runt och försökte komma till staden Cassis, för det regnade, och när vi äntligen kom dit så blev det fint väder. Vi letade oss ner till stranden och Cornelia ville bada men vågorna var typ 2 meter höga!! Så det blev inget bad där. Vi körde vidare till en annan stad (som jag inte minns vad heter) och badade där i stället, men pappa hade glömt min bikini så vi gick och köpte en ny, jag hittade en som kostade 59 euro (ca 590 kr) och eftersom jag inte hittade en annan så köpte vi den. När mamma undrade vad den kostade sa jag: Pappa betalar! Hihi, hejdå ;*

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards