awesometown

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Cassie - 8 juli 2011 23:47

Yeey! Det blev fint väder tillslut och vi gick på tivolit.Men innan det, när det regnade, så shoppade vi lite och jag fick nya skor. Det blev en kort mobilbloggning nu innan jag ska sova. Ps. Förra inlägget var också från mobilen det är därför den blir så konstigt!Kram Cassie

Av Cassie - 8 juli 2011 14:46

TjenixJag sa aldrig igår att jag skulle till Danmark idag. Men det skulle jag, så vi har precis kommit upp på vårt hotellrum på sjunde våningen! Stackars mig som måste åka hiss hela vägen upp, GULP!!Men jag tycker om hotellet mycket för jag och Cornelia fick välja en present från hotellet :DJag valde ett avtäcknings block och Cornelia valde ett brevpapper. Också fick vi pennor.Nu hoppas mamma och pappa på bättre väder så att vi kan åka till Tivoli :)Annars får vi väll hitta på något annat.Kram Cassieq

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards