awesometown

Alla inlägg under juni 2011

Av Cassie - 30 juni 2011 18:37

Heej   


Vet ni, jag va på stranden igår med Emelie och gissa vad. JAG HAR BRÄNT MIG!!!!!!   

Det gör ont+svider som f** på ryggen.

Jag vill aldrig bränna mig igen.


Kram kram från Cassie

Av Cassie - 30 juni 2011 11:48

Hej!


Jag har glömt att blogga på typ jätte länge. Jag ber om ursäkt för det   

Och jag har glömt veckans tips så det kommer nu istället.


Veckans tips: Boktips (2)


Denna veckans tips blir ett boktips, igen, för jag har dålig fantasi.

Boken heter Tillbaka till Pompeji och är skriven av Kim M. Kimselius.

  Boken är i samma serie som förra boktipset.

Detta är egentligen den första boken som Kim skrev i serien om Theo och Ramona men eftersom jag tycker att "Theos Pompeji" passar som den första boken blir detta den andra   

När boken släpptes (1997) såldes det 11000 exemplar på en vecka!

Det är en jätte bra bok och jag ger den   

Boken handlar om Ramona som är på klassresa till ruinstaden Pompeji. Men plötsligt mår hon illa och sätter sig för att vila, och när hon vaknar ser hon ett levande Pompeji, före vulkanutbrottet. Hon vet inte om vulkanutborttet sker om 10 år, 10 veckor eller 10 minuter!

Som sagt, super spännande bok, den fångar läsaren i ett starkt grepp.


Kram Cassie



Av Cassie - 26 juni 2011 20:35

Hej!


Förlåt att jag inte har bloggat sen midsommar men jag har helt glömt bort det!

Jag skriver mer senare för nu ska jag till brunnen   

Av Cassie - 24 juni 2011 13:34

Hej igen!


Jag ville dela med mig av dessa bilderna:


    Midsommarastången, före och efter

  Lilla jag i midsommarkrans   


Kram Cassie



Av Cassie - 24 juni 2011 13:07

Hej hej!


Jag ville säga glad midsommar alla!


Kram Cassie

Av Cassie - 22 juni 2011 19:03

Tjenix!


Ni vet sånna bilder på läppar med socker på, jag och Lillemor ville testa det och det blev väll inte lika "proffsigt" om man kan säga så.


  

 

Ni ser så "proffsiga" vi e   


Kram Cassie

Av Cassie - 22 juni 2011 18:40

Hej!


Jag ville bara berätta att jag har tagit några bilder som jag kommer lägga upp på bloggen. Men inte just nu för nu ska vi äta!   


Kram Cassie

Av Cassie - 21 juni 2011 17:14

Haj på daj!


Jag gick igenom en massa gamla inlägg på mammas blogg och hittade denna bilden på mig:

 

Det var när Anna sminkade mig till "EMO" för jätte länge sen känns det som   


Och jag hittade också denna bilden på Anna från halloween:

 

Som sagt från Halloween    


Kram Cassie


Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards