awesometown

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Cassie - 7 juni 2011 22:09

Hejsan hoppsan!


Jag ville bara informera er om att jag tydligen stavat punkt fel i det förra inlägget, så pappa kom precis in och sa: Det stavas "punkt, med K inte med G" så nu måste väll jag ändra det!


Kramis till dig pappa perfekt!

 

 

Kram Cassie

Av Cassie - 7 juni 2011 17:59

Hello!   


Jag ar precis kommit hem från Cornelias "Astrid Lindgren uppvisning" som de hadde på skolan. De var jätte duktiga!

Jag tror att jag har cyklat till skolan tre gånger idag, en i morse när vi skulle till beach handbollen sen cykla hem igen för att duscha, två när jag skulle tillbaka till skolan igen för att fixa till niornas avslutningsfest sen hem, tre när jag åter igen skulle tillbaka för att titta på Cornelia.


Det gick ganska bra på beach handbollen (tror jag), vi vann tre av fem matcher. de matcherna som vi förlorade var mot handbollskolor för de var hemskt duktiga!


Nu är jag helt slut efter en låååång dag och tänker vila! Punkt och slut!!!


Kram Cassie!   


Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards