awesometown

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Cassie - 13 juni 2011 20:13

Hejsan svejsan


Idag efter skolan så följde jag med Emlie hem, vi skulle träffa hennes granne och hans kompis...Det var gryymt pinsamt!! Efter typ en halvtimmes tystnad så stack dom igen och så kommer Axel och Affe typ en minut senare och Emelie bara "Hade ni kommit 2 minuter tidigare så hade ni räddat vårt liv!" 

Efter det så cyklade vi hem till Emelie, stannade där i typ nån timme kanske och sen cyklade vi nån annan stans.


Jag skulle äta alv 6 så vi fick cykla hem till mig och där stannade vi tills dom skulle hem igen   


Ps. Mina älskade böcker har äntligen kommit!!   


Kram Cassie

Av Cassie - 13 juni 2011 19:08

Hejhej


Dax för veckans tips. Låt oss se vad vi kan hitta i tips högen...Aha!

Vackans tips: Dryck tips


  

På bilden är det läsken Coca Cola vanilla, den är fett god.

Den smakar som vanlig Coca Cola med med en liten smak (även eftersmak) av vanilj. Super gottigt!   


Jag ger den           för jag tycker att den kunde smakat mer vanilj.


Kramis Cassie

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards