awesometown

Alla inlägg under maj 2011

Av Cassie - 28 maj 2011 13:40

Hejsan hoppsan!


Igår sov Anna över här, vi såg på  Avalon high på Disney Channel   

Den var faktiskt ganska bra.


Jag, Anna och Emelie ville se Pirates of the Caribbean idag på bio men det gick inte för att Henriette och Morten ka komma hit. Vi tror att vi ska se den imorgon eller när vi är lediga nästa vecka!


Ha det bra /Cassie   


Av Cassie - 25 maj 2011 19:13

Hej hopp!


Sitter just nu och gör engelska läxan "My hometown" där jag ska skriva om min hemstad bästa Helsingborg! Jag känner att jag egentligen vet ganska lite om Helsingborg   


Aja, det var väll allt...


Kramis Cassie

Av Cassie - 21 maj 2011 17:00

Halloj, sorry för att jag inte har uppdaterat på länge   


Har precis kommit hem från en cykeltur i Danmark med lufsarna.

Det var ganska jobbigt att cykla i uppförsbackarna men annars var det väl okej. Jag fattar bara inte syftet i att cykla i Danmark, varför inte cykla i Sverige istället isåfall? Inte illa menat  


Igår sov jag över hos Anna med Emelie, Emma, Malin och Julia. Fast Julia sov inte där. Anna, Emelie och Emma gick inte och la sig förrän typ klockan 5 eller 6 och jag och Malin skulle gå upp klockan 7! Gissa om vi sov lite!!   


  Världens sötaste bild eller?   



Kram Cassie

Av Cassie - 18 maj 2011 14:29

Tjena tjena   


Kom precis hem från skolan och såg inte att mamma har börjat att bygga på garderoben i mitt nya rum, för att det stod en sparbössa på skrivbordet, haha fail!!


Vi fick sluta tidigt i skolan idag en hel timme wow!   

Kanske för att ingen av lärarna var där så slapp vi en lektion! Najs.


Kan ni gissa vad jag lyssnar på?   

Ulrik Munther! Yeeeey!!


Btw, vi ska uppträda på skolavslutningen, pinsamt!


Kram Cassie

Av Cassie - 17 maj 2011 20:18

Helluww!   


Tyckte ni det var rätt låt som vann eurovision? INTE jag! Varför röstar alla på Azerbajan? Sverige borde ha vunnit!   


Iaf, Lillemor var hos Malin i dag, alltså va jag också där.

Vi träffade Affe och Axel vid kiosken. Sen stack vi hem och käka fiskpinnar!

När jag kom hem typ klockan 7 gjorde jag nudlar! Avundsjuk nu va!?   


Nu sitter jag och lyssnar på Ulrik Munther! an e bääääst!!!

Bäst eller hur?


Puss och kram, Cassie! :D


Av Cassie - 14 maj 2011 22:23

Hejhopp!


Sitter nere i soffan och tittar på eurovision. Är jag den enda som tycker att alla

låtar är jätte dåliga!?

Mammas, mina och Cornelias top 3 lista xD

1. Eric Saade, SÅKLART!

2. De galna tvillingarna (som man inte ser skillnad på)

3. Danmar även om det är en wannabe låt!!


Btw cornelia välte precis ut mitt godis :'(


Kram Cassie! :D

Av Cassie - 7 maj 2011 14:43

 

Första doppet i poolen, haha.

Iiiis kallt! Det va bara 20 grader   

Av Cassie - 5 maj 2011 16:58

Hejsan svejsan! Eller vad man nu ska säga.


Pappa kom hem idag   

Han har varit i Karlstad, om jag minns rätt.


Puss och kram, Cassie!

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards