awesometown

Alla inlägg under maj 2011

OMG

Av Cassie - 5 maj 2011 16:48

Hejhej!

Jag typ sitter och nördar Ulrik Munthers låtar! Jag lyssnade ut alla hans låtar på det nya super dåliga spotify, så nu e man såklart inne på youtube.


Kram Cassie



Av Cassie - 2 maj 2011 20:53

Tjenix!


Jag vet att jag är sämst på att uppdatera bloggen men jag har faktiskt inget kul att skriva om, och jag har inga roliga bilder att lägga upp heller, mest för att jag inte vet hur man gör än...JAG ÄR TRÅKIG.

 

Idag var Emelie, Anna och Danni här och vi gjorde en musikvideo till Big Brother låten (http://www.youtube.com/watch?v=-XbsOhmPtvo&feature=fvst) men vi är inte klara :(


Igår paddlade jag kanot men lufsarna, det var kul fast jag och Anna fastnade på var enda sten. Vi fastnade till och med så hårt att jag fick gå i vattnet upp till höfterna! Bajs kallt.


Hehe, kram Cassie

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards