awesometown

Alla inlägg under november 2011

Av Cassie - 27 november 2011 20:00

Hey!


Nu har mamma tvingat mig att blogga, för jg inte gjort det på jätte länge.

Idag har vi bakat pepparkakor  

Dom blev jätte goda!

Jag har också varit på högmässa i Raus kyrka. Där tvingade jag Anna att vi skulle gå fram och få sånt papprigt bröd doppat i vin. Det var jätte äckligt, vin smakar typ....BLÄÄÄÄH!


Nu på måndag, imorgon, kommer vi vara lediga från skolan. Då ska jag plugga jätte mycket för vi ska ha prov på tisdag! I historia. Det verkar vara ett stort prov också för det är både på Amerikanska, Franska och Indistriella revolutionen! Help me.


Nu kan ni njuta av denna musiken!



Oj, det var denna jag menade! Så fel den kan bli!! 


Kram Cassie!

Av Cassie - 9 november 2011 21:45

Hejj!


Det blev ingen ny header eftersom jag inte hittade några "nya" bilder på den här GAMLA datorn. Men jag hittade faktiskt något annat...En massa bilder från 2004-2008 på mig och Cornelia och allt, typ!

Här är några bilder på mig:


 

Söt va? Jag tror att den bilden var från 2004.


 

Denna bilden är från 2006 eller 2007.


  

Hahaha! OMG!


 

Tror inte att den är så gammal ?


 

Ochden nyaste bilden (som jag faktiskt tog från mammas blogg)


Kramis kramis!  

Av Cassie - 9 november 2011 16:34

Heje!


Jo, jag  vet att jag är jätte seg på att blogga men det är för att min dator inte funkar och den stora datorn är så seg att sitta vid. Jag tror till och med att mina senaste två inlägg var från mobilen, fast det blir ju så kluddigt eftersom jag inte har appen än, eller ja, jag kan inte hitta den i appstore. Den skulle ju kommit i oktober.    


I alla fall så ska jag sätta mig och börja på en ny header till bloggen eftersom den jag har nu är  för liten eller för smal heter det ju. Den ska ju inte bli likadan, eller hur? Dessutom hade jag ju alla mina bilder på mig på min egna dator så det kommer ju bli lite segt. Känns som om jag får spara till en ny laptop...


Till imorgon har jag tre läxor, i matte, engelska och spanska. Kul...MEN jag har redan gjort dom! Wiho! Så nu kan man göra adra saker. SOM ÄR KUL!   


Kram Cassie!

Av Cassie - 6 november 2011 21:26

Hallåe! Jag har inte gjort en ny header till bloggen för jag har inte suttit vid en dator på år känns det som! Men just nu ligger jag i sängen och tittar på MTV "EMA live from Belfast!" altså bloggar jag från min lilla telefon. Men nu ska jag fortsätta titta. Kram!

Av Cassie - 2 november 2011 09:55

Hallo! Jag vet att jag inte har bloggat på typ år men, men. Det skulle väll komma en bloggplatsen-app till iPhone under oktober men den har jag inte hittat. Och det verkar som att min blogg har gått och blivit bredare? Så jag får väl ta och göra en ny header. Till helgen blir det halloweenparty! Wiiie! På fredag-lördag då, det skulle vatt lördag-söndag men vi ska på gåsamiddag på lördagen och åker kl. 12 ungefär. Då ska vi upp till kusinerna i Varberg. MEN NU så ska jag fortsätta att sova så godnatt eller morgon eller whatever?... Kram!

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards