awesometown

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Cassie - 6 juni 2011 16:52

Haiii!


Förlåt att jag inte har uppdaterat, men till mitt försvar har jag varit uppe i stugan.


Iaf, nu är det en ny vecka och jag har en ny idé (kanske inte den bästa)

Jaja här kommer det... Jag har bestämt att ungefär varje vecka ska jag ha ett tips (Veckans tips) och det kan vara filmtips, låttips och massa annat.


Denna veckans tips: Ett boktips   

  Denna boken heter Theos Pompeji, det är den trettonde boken i Kim Kimselius fristående böcker om Theo och Ramona, men jag tycker att den passar bättre som den första boken.

Boken handlar om Theo som lever i staden Pompeji år 79 e.Kr, innan vulkanutbrottet.

När man läser boken får man samtidigt veta en hel del om hur man levde på

den tiden och det finns en fakta del längst bak.

Jag tycker att Kim är en jätte duktig författare och jag har beställt fem nya böcker som är skrivna av henne!

Jag ger boken           

  (Här får ni läsa på baksidan om ni vill)


Ha de bra, kram Cassie

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards