awesometown

Alla inlägg under juni 2011

Av Cassie - 21 juni 2011 14:34

Hej


Jag, Anna och Malin har precis börjat göra ve oss för Axel har tjatat på oss att bli klara i tre timmar!   

Men vi ville inte bli klara förrän nu, hihi!


  Bjuder på denna bilden! (Som jag tog precis)


Kram Cassie

Av Cassie - 20 juni 2011 23:02

Hejsan svejsan!!


Dax för veckans tips, veckan har visst gått fort.


Veckans tips: Låttips

Låt: Moments ago-Ulrik Munther


Jag ger låten            för att låten är bra!!!!

När jag hittade den på spotify bliv jag super glad!!

 

Kram Cassie!


Av Cassie - 20 juni 2011 12:51

God morgon, eller kanske god lunch   


Idag ska jag va men Anna och Malin men jag får ínte tag på dom. Nja jag får tag på Malin men inte Anna.

Vad ska jag göra, haha jag vet, vänta tills hon loggar in på facebook!


Kram Cassie

Av Cassie - 19 juni 2011 19:19

Hej


Förlåt att jag inte har bloggat på typ tre dagar! Men jag har varit på läger med lufsar gänget   

Det var jätte kul! Vi var först på något äventyrsgrejs och "klättrade i träd"

De hade typ byggt upp en bana uppe i träden och så hade man en sele runt sig och satt fast i vejern som alltid var ovanför en. Banam var typ 10 meter upp i luften och när jag kommit halvvägs så sa jag: NU VILL INTE JAG LÄNGRE!

Så jag gick tillbaka igen, jag har nog aldrig varit så rädd   

Sen när vi var klara så skulle vi hitta till campingen som vi skulle sova på, det gick ju inte så värst bra!

Vi fick stanna och äta lunch (tacos) och sen körde vi iväg igen!

När vi väl hittat dit satte vi upp våra tjusiga tält, Malin och jag skulle sova i mitt tält men vi hittade inte det som skulle vara över så vi fick riva tältet igen och bygga upp Malins istället. Och gissa vad! När vi rivit tältet så hittade vi det!!   


Kram Cassie

Av Cassie - 17 juni 2011 18:26

Här kommer nårga av bilderna från när vi badade   



  Vad håller hon på med?      Akta hajen!!   

  

Armarna uppåt sträck!!

  Splash!


(Som ni ser så är inte jag med på bilderna däremot är jag bakom kameran)

Och mina fina modeller är Anna och Malin!! Puss på er!   


Kram Cassie




Av Cassie - 16 juni 2011 21:31

Halloj!


Igår så badade jag, Anna och Malin i mormors pool, najsigt (kommer ladda upp bilder på det)

Sen sov vi hos Anna, så jag han inte att blogga   

Men nu är jag här bakom datan!!


Idag så vaknade vi ungefär 11, käkade frukost och goda kakor som Annas mamma hade bakan, jummy!! Sen cyklade vi hem gjorde ve oss och sen skulle vi ut och träffa Axel, Affe och Lucas. Hände väll inte så mycket sen...För jag skulle hem och äta och Anna följde med för hennes saker va här. När vi kom tillbaka så var alla hemma igen...

Iaf, jag och anna hade tråkigt så vi cyklade till Malin och lämnade hennes telefunk! Det va typ allt   


Kram Cassie!!

Av Cassie - 14 juni 2011 21:38

HEEEEEJ!!


Jag kom hem från Bakken för typ 40 minuter sen. Jag ar kramp i fötterna och mina knän håller på att gå av! Men kul hade vi!!  

Vi tog bussen dit tjugo över elva och va vid Bakken ungefär klockan 2. Sen träffade vi Lillemor!

Vi åkte nog nästan alla karuseller, jag åkte t.o.m träbergochdalbanan, det är inte en bergochdalbana det är en dödsmaskin! Seriöst, den är gjord i trä!!!

Vi åkte såklart sånna som man blev blöt i, så vi fick åka hem i dyblöta kläder. Lite kallt blev det efter ett tag. Men vi lever, fast inte våra fötter, jag tror dom dog efter typ 2 timmar   


Min favorit på Bakken är nog "Bläckfisken"

Den jag tycker minst om är nog "Duble shot"

 

Jag tog tyvärr inte några bilder för jag tog inte med min telefon.


Kramis Cassie





Av Cassie - 14 juni 2011 10:18

Hej!


Idag var det skolavslutning på skolan. Det regnade som vanligt!

Jag hinner inte skriva mer för jag ska till bakken med gänget!!   


Här kommer två bilder från skolavslutningen.

 

Såhär gick jag klädd


  Här sjunger jag och "gänget" I'm yours

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards