awesometown

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Cassie - 17 augusti 2011 20:41

Ooooh!

Mitt 100 inlägg!

Yaay me!

  


Vad ska jag skriva om då? Ingen aning?

Jo idag va jag med Anna. Jag cyklade och mötte henne och helt plötsligt började det ösregna, så jag ställde mig under ett träd och väntade lite men det började bara regna mer...

Sen blev det ett ytte pytte litet uppehåll då passade jag på att cykla igen. Sen helt plötsligt vräkte det ner igen? Wierd?

Jag ställde mig under ett träd där jag kunde se om Anna kom.

Vi cyklade sen till brunnen och skulle köpa hårfärg till Anna. I ösregn.

Vi ville inte gå ifrån brunnen förräns det slutat regna så vi stannade där i typ 10 minuter! Och gissa vad! Jo, ni vet sånna brunnar som vattnet ska åka ner i, det var översvämmning i en sånn!

Kolla!

  Ser ni brunnen!?

En sånn ska väll inte svämma över?

Ärligt så tycker jag att vädret har humörsvängningar   


Kram Cassie


Av Cassie - 17 augusti 2011 20:22

Morsning korsning


Jag har precis målat klart mina naglar (Svårt att sriva på datan då)


Vad kan man kalla det: Spiral design, kanske?

Iaf så tänkte jag lära er hur man gör, det låter väll kul va?   


OBS. Krävs tålamod (Hehe, det märkte jag)

Svårihetsgrad: Typ 2½ av 5


Steg 1: Börja med att måla din nagel i en valfi färg, gärna ljus, annars blir det inte samma effekt.

 


Steg 2: Måla prickar på ena sidan av naglen med två olika färger. Ta rejäla klickar, men inte så det rinner över.

Du kan även göra samma sak på andra sidan av naglen, men det kunde inte jag, hehe.

   


Steg 3: Snurra spiraler med hjälp av tandpetare från prick till prick.

 


Steg 4: Nu har du coola naglar   

 


Ps. Detta var mitt första försök, så det blev inte så bra...

Lycka till


Kram Cassie

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards