awesometown

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Cassie - 11 augusti 2011 18:05

Tjenare!


Jag har precis kommit hem från frisören!

Sara har inte bara klippt mitt hår hon har också färgat det.

Hon har färgat mina ögonbryn och tillochmed noppat dom, det gjorde ont   

Så jag har nästan fått hen hel makeover (nästan)

Sara sa att mitt hår är väldigt slitet så jag måste ha rätt shampoo och balsam så vi köpte något som hon sa att vi skulle ha och när man ska använda det så ska man bara ta lite, lite shampoo, som en enkrona. Vi får väll se om håret blir bättre nudå! Jag måste också göra hårinpackningar...


Bajbaj ostronpaj!

Blörk ostron...

Av Cassie - 11 augusti 2011 13:15

Japp, juste, jag har trååkigt!

Och för att underhålla mig själv...


Skriv ditt namn

Skriv ditt namn: Cassandra

Skriv ditt namn utan att titta: Cassandta

Skriv ditt namn med näsan: CDFassandrsaw

Skriv ditt namn med armbågen: caaaszandres

Sriv ditt namn med stortån: cvaqsdsamndra

----------------------------------------------------------

Tre-saker-testet


Tre saker jag inte förstår mig på:
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Data, TV, Pennor + massa onödigt...
Tre saker jag gör just nu: Detta testet, lyssnar på musik och är hungrig :/
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Leva? Göra en film och ha en hund... 
Tre saker jag kan: Mumla, prata, hoppa, äsh jag vet inte,..
Tre saker jag inte kan: Sluta lyssna på musik, dansa och typ kemi :S
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Musik, musik och mig ofc,
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Dansa,.....kommer inte på mer, men det är säkert mycket!!
Tre favoriträtter: Oxfilé, Pizza och Kebab

--------------------------------------------------------------------

Lycklighets-testet

[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[/] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[ ] Ditt rum är stort nog för dig. (Borde vara större)
[/] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt. Samlar inte på något...
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.

[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x] Du har aldrig fått IG. (Vi har inte betyg)
[x] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[/] Du kan hela orden från 10 låtar.
[x] Du har inga "fiender".
[x] Du är en ganska snäll person.

———————————
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-30 - Du mår toppen, du är lycklig!

 

 

 

Dumhets-testet

(x) Tuggummi har trillat ur din mun när du pratat

( ) Tuggummi har trillat ur din mun när du inte pratat

( ) Du har gått in i en glasdörr

(x) Du har hoppat ur ett fordon som rört sig

(x) Du har tänkt på något roligt som fått dig att skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig

(/) Du har sprungit in i ett träd

(x) Det är omöjligt för dig att slicka dig på armbågen

( ) Du testade precis om du klarade det

(x) Du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat

(x) Ditt hår är/har varit blont

( ) Folk har kallat dig långsam

( ) Du har råkat tända eld på en sak ett flertal gånger

( ) Du har somnat på en lektion

(x) Du kan ibland berätta nånting och sen plötsligt glömma bort vad det är du pratar om

( ) Folk skakar ofta på huvudet och går bort från dig

(x) Du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal

(x) Du har ätit en insekt

(x) Du gör detta test när du borde göra något viktigt

(x) Du har satt på dig kläderna bakochfram eller utochin utan att märka det

(x) Du har letat överallt efter något som du haft i handen/fickan

( ) Du råkar ta sönder ganska många saker

(x) Du har trillat av stolen då den stått helt still

(x) Du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dan


18 eller mindre så är du inte dum


Summa: 14½ *phu, jag är inte dum*

------------------------------------------------------------


Kram Cassie


Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards