awesometown

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Cassie - 23 augusti 2011 22:02

Vet ni!

Jag har provat på att "färga" hår!

Anna var mitt försöksmaterial, muahahaha!

Nä, men vi har ngt rött skum hemma som ska färga håret rödare om färgen fösvinner, och Anna ville att jag skulle göra det på henne. Det kallas skumtoning, men det försvinner ganska fort det med...

Och jag blev faktiskt nöjd med resultatet, även fast det inte var hårfärg...

Jag är inte helt usel på det här med hår iaf  

Och bara så ni vet så vet jag inte hur skum stavas, jag tror att det stavas med ett "m" eller med två? Fast det ser konstigt ut med två "m" Skumm...

Skumt, jag är ett komiskt geni!   


Kramis kramis 

Av Cassie - 23 augusti 2011 21:32

Hello my dear readers! 


Haha! Jag och Anna har typ snackat engelska med varandra hela dagen!

Också var vi ute och letade efter Lolas (sniglen vi hittade hos Malin) försvunna bror, Charlie. Men allt vi hittade var döda sniglar och ett tomt snigelskal. Stackars Charlie som måste vara utan sin bror Lola  

Känner att vi har liv! Men man är aldrig för stor för att "leka"


Ps. Min spotify stängs av hela tiden så jag måste starta den igen och ljudet på datan skruvas hela tiden ner? 


Hugs!



Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards