awesometown

Alla inlägg den 8 augusti 2011

UNO

Av Cassie - 8 augusti 2011 20:51

Halloj


Jag är oslagbar!

Jag har spelat uno med pappa och Cornelia i typ en timme och jag har vunnit alla gångerna!

Egentligen ville jag bara spela en runda, men pappa ville så gärna vinna!

Men han vann inte! Inte förrän jag verkligen inte orkade spela längre och bare spelade och slutade att försöka.

Någon som vill utmana mig?

(Jag är lite kaxig när jag vunnit så många gånger)   


Kram Cassie

Av Cassie - 8 augusti 2011 18:14

Ledsen att jag inte bloggat förren nu...

Jag har bara inte orkat...


Jag har varit med mamma och Cornelia på Råå och köpt glass. Och jag har sett filmen I am number four, igen.

Sen har jag lekt med Cornelia med pet shop. Den var väldigt tråkigt...Hon leker ju inte alls så som jag gjorde när jag var liten/mindre. Eller så är det bara tråkigt!


Just nu sitter jag och tittar på tv, jag har typ haft tråkigt länge nu.

Jag kollar typ på Shake it up Chicago på Disney Channel..................


Bajbaj äppelpaj



Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards