awesometown

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Cassie - 9 augusti 2011 21:48

Hejsan hoppsan


Jga har precis spelat monopol med pappa! ÄNTLIGEN

Men det va ett norskt monopol...men ändån, äntligen!

Cornelia var också med från början men efter ett tag så ville hon inte vara med längre....

Jag fick jätte mycket pengar, men så köpte pappa fyra hus på alla hans gator så jag blev urfattig! När jag hade typ 400 kvar så hamnade jag på hans Normalmstorg (med 4 hus) och förlorade, wäääh!

Så pappa vann över mig  

Och han ville att jag skulle skriva detta: Min pappa vann över mig i monopol, hanär oslagbar!

Haha! Jo visst att han är oslagbar, NOT!

Jag ska få revanch! Och då ska jag vinna!!!!!!!!!


See ya! 

Av Cassie - 9 augusti 2011 13:37

Stackars mig va, kolla på denna bilden (från mammas blogg)

  Om ni kollar riktigt noga i den röda cirkeln och jämför med den andra foten så kan ni se att området som är inringat är lite rött och äver svullet. Stämmer det? Ja.

Det kliar som in i!!!!!!!!!!


Ses   


Av Cassie - 9 augusti 2011 12:53

Godmorgon, eller nästan!


Jag har precis sett på en film, som heter scooby-Doo! Sjöodjurets förbannelse.

Den var inte jätte bra, man fatta typ direkt vem som va monstret/häxan.

Betyg:   

Det va liksom ingen bra frukostfilm, I am number four var isåfall en mycket bättre frukostfilm...


Kram Cassie


Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards