awesometown

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Cassie - 22 augusti 2011 20:20

Go kväll  


En stor tavla trillade just ner från väggen, hur ofta händer det? Inte ofta.

Det lät helt plötsligt: Bom, krach och så gick jag ut ur rummet kollade runt och såg en tavla på Cornelia helt krossad.

Det låg glassplitter lite överallt...?

Wierd!

För ett tag sen så stoppade jag ner en massa pet shop i Cornelias byxor! Det va jätte kul, tills hon blev apsur!


Bajbaj glassplitterpaj!





Av Cassie - 22 augusti 2011 14:48

Hej


Jag är hemma från en låång dag på Råå med skolan.

Det är alltid någon gång i början av skolan efter sommarlovet som man åker dit och är i små grupper som tävlar mot varandra. För att man ska lära känna varandra bättre...

Det blåste som sjutton där och kallt var det med!

Jag åkte bil ner med Malin och buss hem. Eftersom jag åkte med Malin dit så hade jag min cykel där så jag fick hämta den hos henne och sen cykla hem.

Hos Malin så hittade vi en snigel som vi döpte till Lola! Hehe.


Kram

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards