awesometown

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Cassie - 13 augusti 2011 22:45

Jag har en bra sak att berätta för den som vill veta.......

Det få ni veta snart...


Innan idag skrev jag ju att vi skulle få gäster (mormor, morfar och farmor) dom kom såklart, och eftersom det var Cornelia vi firade så fick hon välja mat...Kräftor, jag tycker att det är jätte äckligt att skala kräftor och vissa smakar konstigt! Hon hade räkor också men dom va typ torra^

Jag brukar äta kräftor annars men det är mest om någon annan skalar dom åt mig...

Och idag åt jag nästan en hel kräfta, stolt!


Och nu kan ni få veta vad jag skulle säga...Det va....EN JÄTTE GOD TÅRTA! 


Bajbaj tårtpaj

Av Cassie - 13 augusti 2011 19:17

Okej, detta är ett jätte bra skämt (och det handlar inte om älgar)


Det va en gång två iPhones som gick över en väg, då blev den ena påkörd!

Då sa den andra: Kom nu applemos så går vi.  


Erkänn att det va det bästa skämtet ni någonsin hört!


Kram Cassie 

Av Cassie - 13 augusti 2011 15:46

Tjosvejsan!


Nu kommer snart gästerna!

Jag såg tilloch med pappa komma med farmor i fönstret alldeles nyss

Så jag va precis inne i badrummet och sminkade mig lite...

Jag lääängtar efter att få smaka tårtan  


See you later TÅRTAN!

Av Cassie - 13 augusti 2011 13:56

Sorry att jag inte bloggade igår...

Jag va hos Malin. Och när jag skulle hem och äta pizza så var det så att Anders och Mathias kom.

Jag kom precis hem från Pistachia och brunnen. Vi skulle köpa tårta till Cornelia för vi, eller Cornelia har typ "vuxen kalas" idag, så mormor och morfar och farmor kommer hit och ska äta.


Vet ni, igår fick jag en tröja och en väska som vi beställt från H&M katalogen

Jag äääälskar tröjan och väskan är jätte stor!

Titta:

     Coola va!? (dåliga bilder)


Kram Cassie

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards