awesometown

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Cassie - 19 september 2011 19:58

Tjolahopp!


Jag sitter här och bloggar nu och väntar på att vi ska skölja mitt hår.

Jag har precis (tonat) det och det ser riktig slabbit ut just nu.

  Kleggit eller hur?

Ser inte ut att bli något bra just nu, men man vet ju aldrig!


Kram Cassie

Av Cassie - 19 september 2011 16:22

Heeeeeiii!


Jag har precis gjort klart NO läxan. Man skulle skriva en berättelse som innehöll orden: Näringspyramid, näringskedja, biologisk mångfald, fotosyntes, ekosystem, population och kretslop. Den skulle vara mex en A4 lång och min blev en halv. Good job!

Innan jag kom hem så var jag ju självklart i skolan och jag har fattat det här med "börja kl. 8.45" grejen nu. En grupp kommer att börja 8.45 och de två andra kommer att börja 10.10 som vanligt, sen bytar det. och jag har sån otur att jag kommer börja 8.45 nu i några veckor till! Wäää! Fast vi får ju håltimme i 2 timmar när de andra har slöjd, det är ju bra! Eller?


På sista lektionen idag så fick vi sluta en kvart tidigare för vi jobbade så duktigt, och det va ju bra för då hann jag ner till syskonfotograferingen. Efter vi tagit korten så åkte vi ner till stan till min frisör för vi skulle köpa någon toning till mitt hår   

Den ska vi sätta i ikväll! Wiiiiiee

Rolig info va?????????????


Kram Cassie

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards