awesometown

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Cassie - 6 september 2011 21:49

Hejj!


Jag är lite trött nu, och ska gå och lägga mig snart.

För imorgon blir det ännu en lång skoldag och hemkunskap, ner för den långa backen och sen upp igen...

*Gäsp* Jag sitter och tittar på tv just nu och det är reklam för pasta, kul...


Nattinufsan

Av Cassie - 6 september 2011 18:36

Hej halloj i tjofräsen!


Idag så blev pappa överaskad när han kom hem från jobbet. För han såg att jag har stekt pannkakor till mat. Det var första gången jag stekt pannkakor! (Puhs pannkakor)

Det var ingen som gick sönder, jag är bäst!

Jag kunde till och med vända dom och lägga upp dom på tallriken.

Och pannkakorna blev goda också, fast det var för mycket citronskal i dom...

Thahaha!


Bonus: Jag vet saker...fler än ni tror   

 

Bajbaj pannkaka!



Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards