awesometown

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Cassie - 4 september 2011 19:34

Heej!


Jag sitter just nu i sängen med datan i knäet och tittar på film på disney channel!

Jag tittar på Tingeling och älvornas hemlighet. Den visas ganska ofta. Och påtal om film så såg jag och Anna filmen Red riding hood igår. Den va jätte bra! Den var typ en läskigare version av rödluvan. Den handlade om en by där det fanns en varulv. Och en av människorna i byn är varulven. Låter kanske inte så mycket som rödluvan men det var det   

Jag rekomenderar den!


Och något som är jätte gott som jag också kan rekomendera är vaniljglass med sirap (mycket sirap) det är superduper gott!


Kram Cassie

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards