awesometown

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Cassie - 12 september 2011 19:07

Heyo!


Jag pluggar och pluggar men det här med ir-verb fastnar inte. Vi har spanska prov imorgon och jag tror att jag kan det mesta. Men inte ir-verben! Varför vill ni inte fasta i min skalle!?

Det är ett muntligt prov och man ska typ kunna ar, er och ir-verb, siffrorna 1-100 eller 1-50 och dialogerna på kapitel ett. Gash!

Dialogerna kan jag och jag kan siffrorna och ar + er verben eftersom vi ska ha verben skriftligt.  Nu måste jag väll plugga mer.

Vivir....ehm...Vivo?


Adios amigos!

Av Cassie - 12 september 2011 17:49

Hajj!


Jag har precis ätit jätte god mat och nu tänkte jag blogga lite kort innan jag går tillbaka till att spela wordfeud på telefonen. Wordfeud är ett jätte roligt spel, fungerar ungeför som alfapet, men man spelar mot någon random människa ^

Fast man kan spela mot kompisar också, bara man vet deras namn på wordfeud.

Nu måste jag spela. Jag har tre personer som väntar på att jag ska lägga.


Kram Cassie

Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards