awesometown

Alla inlägg under december 2011

Av Cassie - 3 december 2011 19:42

Min dag idag, checklistform (eller något)


Vakna, check!

Ligga var i sängen och slappa, check!

Få en hostattack, check! 

Baka lussebullar, check!

Klä mig och åka till mormor och morfar för att ta julkort, check!

Äta lussebullar hos mormor och morfar, check!

Åka hem och lyssna på HÖG musik, check!

Få en till hostattack, ckeck!

Åka till bogarts och handla godis + film, check!

Äta middag, ckeck!

Rita med Cornelia, ckeck!

Bli störd av pappa som ville att jag skulle sjunga när han spelade gitarr, ckeck!

Få damp på datorn, ckeck!

Blogga, ckeck!


Och NEXT THING TO DO: Mys på rummet med film och godis, check!

Så byebye  


Kram Cassie! 



Presentation


Heej! :)
Det är jag som är Cassie och det råkar vara så att jag är ägare till denna tjusiga blogg!
Enjoy awesometown :]

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs det mer av i min blogg?
 Foto
 Musik
 Inget
 Inlägg
 Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards